کام شیرین "قصفها" پس از رکوردزنی، تلخ شد

قند اصفهان در تیرماه سال جاری، درآمد ۱۴۸ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

به گزارش بیدار بورس، قند اصفهان در تیرماه سال جاری، درآمد ۱۴۸ میلیارد تومانی شناسایی کرد.

از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه میزان درآمد تجمیعی این شرکت بالغ‌بر ۸۵۶ میلیارد تومان به ثبت رسید.

میزان درآمدی که شرکت قند اصفهان در تیرماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فروش آن‌ها در بازار داخل کشور و ارائه خدمات بود. میزان سرمایه ثبت‌شده از سوی شرکت نیز در این بازه زمانی ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود.

درآمدهای شناسایی‌شده "قصفها"

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید شرکت قند اصفهان تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ توانست رکورد درآمدزایی خود طی ۲ سال اخیر را جابه‌جا کند، اما؛ در تیرماه قادر به ادامه این روند نبود و روند رو به‌ رشد این شرکت شکست.

مجموع درآمد قند اصفهان در تیرماه سال جاری در مقایسه با ماه گذشته ۶۴ درصد اُفت و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۷۰ درصدی داشت. مجموع درآمد تجمیعی این شرکت قندی نیز ۴۸ درصد افزایش یافت.

بیشترین میزان درآمد ماهانه قصفها در تیرماه مربوط به فروش محصول «شکر تولیدی از چغندر» با مبلغ ۸۴ میلیارد تومان بود و پس از آن نیز ملاس با ۵۷ میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار داشت.

کام شیرین "قصفها" پس از رکوردزنی، تلخ شد

مقدار فروش محصولات قند اصفهان

قند اصفهان در تیرماه مقدار فروش محصولات خود را ۶ هزار و ۹۷۵ تن اعلام کرد و همچنین از ارائه خدمات نیز توانست فروش ۵ هزار و ۷۴۸ تنی را در کارنامه مالی خود به ثبت برساند. مقدار فروش این شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۴۸ درصد کاهش را تجربه کرد.

کد خبر 38157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =