ورق معاملات بازار سرمایه امروز برگشت

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز توانسته بود با روندی صعودی به رقم یک میلیون و ۴۴۵ هزار واحد برسد در ساعات میانی و پایانی معاملات دوباره روندی نزولی به خود گرفت.

به گزارش بیدار بورس،  شاخص کل بورس امروز یکشنیه ۲۵ مهر ماه با ۱۳۹۸ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد.  شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۸۶۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۹۸ هزار و ۳۰۲ واحد را ثبت کرد.

معامله گران این بازار ۵۷۶ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال انجام دادند.

در جریان معاملات امروز ارزش بازار به ۷۲ میلیون و ۹۹۶ هزار میلیارد تغییر کرد و ارزش دلاری آن به ۲۶۸ میلیارد رسید؛ همچنین ارزش معاملات امروز به ۵۰ ملیون و ۵۷۰ هزار میلیارد رسیدد و حجم معاملات نیز به ۷ میلیارد و ۶۷۳ میلیون و ۳۷ هزارتای رسید.

خاص ورود پول حقیقی در جریان معاملات امروز ۵ هزار و ۵۷۱ میلیارد را دید و مجموع ارزش فروش حقیقی نیز به ۴۳ هزار و ۹۵۸ میلیارد و ارزش خرید حقیقی نیز به ۳۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد تغییر یافت؛ مجموع ارزش فروش حقوقی نیز امروز ۶ هزارو ۶۲۶ میلیارد و خرید آن ۱۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد بود. تعداد نمادهای مثبت در  بازار امروز ۱۵۴ واحد و ۴۷۲ سهم نیز تعداد نمادهای منفی امروز بودند.

امروز بیشترین تقاضا را سهم "انرژس ۳۱" با ارزش صف ۲ هزارو ۴۱۸ میلیاردی داشت و همچنین بیشترین عرضه را سهم "شکربن" با ارزش صف ۴۰۲ میلیاردی به خود اختصاص داد.

"شستا" نیز بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی و "وگردش" بیشترین ارزش خرید حقوقی و "فملی" بیشترین ارزش فروش حقوقی ها را در معاملات امروز بازار داشت.

همچنین صنعت "فلزات اساس" بیشترین ارزش خرید و فروش حقیقی و حقوقی را امروز به خود اختصاص داد.

بررسی شاخص صنایع بر اساس ارزش معاملات :      
گروه درصد تغییرات شاخص ارزش معاملات حجم معاملات
فلزات اساسی ۱.۲۹% ۶,۴۱۷.۶ B ۶۲۵ M
محصولات شیمیایی ۰.۱۷% ۳,۹۹۳.۵ B ۱۴۳ M
فرآورده‌های نقتی، کک و سوخت هسته ای ۱.۳% ۳,۵۶۱.۲ B ۳۶۶ M
خودرو و ساخت قطعات ۲.۷% ۳,۱۸۸.۷ B ۱,۱۸۴ M
شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی ۰.۶۵% B۳,۰۵۴.۵ ۲۳۱ M 
کد خبر 8465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =