تهدید به استعفای معاون وزیر اقتصاد در صورت عدم ورود سرخابی‌ها تا ۱۵ اسفند

رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیریتی بی سابقه پرسپولیس گفت: اگر تا ۱۵ اسفند دو باشگاه وارد بازار سرمایه نشوند از ریاست این سازمان استعفا می‌دهم.

به گزارش بیداربورس، حسین قربان زاده در نشست با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری سهام این باشگاه گفت: تا ۱۵ اسفند برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس تلاش شده و با وجود سنگ اندازی های بسیار، دیگر اجازه عقب افتادن آن را نخواهیم داد. اگر خصوصی سازی تا ۱۵ اسفند انجام نشود از ریاست سازمان خصوصی سازی استعفا داده می شود.

وی افزود: برای نشان پرسپولیس زحمات بسیاری کشیده شده که طبق وظیفه از این دستاورد حراست می شود. باشگاه پرسپولیس با بیش از چهل میلیون هوادار برای تقاضای خرید سهام آن در بازار سرمایه تضمین وجود دارد. جای تاسف است که پرسپولیس هنوز نتوانسته به جایگاهی برای حل مشکلات برسد.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: عملکرد های ضعیف مدیریتی بی سابقه تا به امروز ادامه داشته و باشگاه همواره با مشکل روبرو بود. راه حل رفع این مشکلات شفافیت مالی است تا مشکلات را مرحله به مرحله حل کرد. بعد از حذف دو تیم از آسیا، اقدامات برای عملی شدن خصوصی سازی دو باشگاه آغاز شد و تا قبل از عید نوروز به سرانجام خواهد رسید و راه مطالبه گری برای شفافیت مالی باز خواهد شد.

قربان زاده تصریح کرد: جلساتی با نمایندگان مجلس در این باره برگزار شد و آنها نیز از این کار حمایت کرده اند. تا مرداد ماه باید ایرادات AFC بر طرف شود. ۱۵ تا ۳۰ فروردین نماد پرسپولیس در بازار پایه باز خواهد شد تا سهام دولت نیز از این طریق واگذار شود.

کد خبر 14226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =