تداوم ریزش بورس + تحلیل سهم "دامین"

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت هزار و ۴۹۶واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۵هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۳درصدی مواجه شد.

به گزارش بیدار بورس،  شاخص بورس امروز آرام‌تر از روزهای گذشته ریزش داشت و در پایان معاملات بیش از هزار واحد افت را تجربه کرد.  
آنطور که آمار نشان می‌دهد امروز به مدد حمایت حقوقی‌ها شاهد تقویت نماگرهای اصلی بورسی در سهم‌های شاخص ساز بودیم که تا محدوده صفر تابلو ادامه یافت.
 با این همه بیشتر معامله گران بازار در معاملات کم حجم امروز ترجیح می‌دادند همسو با روند نمودارهای تکنیکالی و گزارش‌های عملکردی شرکت‌ها در سهم‌های عمدتاً بازار دومی تحرک بیشتری داشته باشند.  
در این بین گروه خودرویی‌ها نیز با ترکات محسوسی روبرو بود. به نظر می‌رسد با وجود ضعف حجم و ارزش معاملات فردا با نماگرهای سبزپوش البته در روندی ناپایدار روبرو باشد.  

در بازار امروز چه گذشت؟

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران و شاخص هم وزن به ترتیب ۰.۱درصد و ۰.۳درصد افت داشتند.

حقیقی‌ها امروز ۴۵۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «شستا»، «خودرو»، «حکشتی»، «خگستر»، «شپنا»، «خساپا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «ددانا»، «کرمان»، «وسپهر»، «مدیریت»، «تلیسه»، «حگهر» و «سمگا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به چهار هزار و ۹۸۵میلیارد تومان رسید.  

تحلیل سهم "دامین"

کد خبر 17225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =