تداوم افزایش قیمت دلار 

به گزارش بیداربورس دلار که در ماه گذشته حدود ۱۷ درصد رشد کرده بود، همچنان بدون توجه به تلاش های مسئولین برای ثبات قیمت به مسیر صعودی خود ادامه میدهد و رکوردهای جدیدی را ثبت میکند. ادامه‌دار بودن تحریم‌ها، توافق چین با عربستان، کمبود ذخایر ارزی و تداوم اعتراضات در داخل کشور دست به دست هم داده‌اند تا دلار روند صعودی  به خود گیرد.  و در این میان شایعه استعفای صالح آبادی که دیروز و امروز به گوش میرسد، بر این شرایط آشفته دامن میزند.

*معامله دلار هرات روی ۳۸.۱۲۰ تومان 
دلار هرات که روز گذشته در کانال ۳۷ هزار تومان داد و ستد می‌شد امروز با رشد یک‌هزار تومانی خود به ۳۸ هزار و ۱۲۰ تومان رسیده است. 

*دلار صرافی ملی روی ۳۶ هزار تومان 
دلار صرافی ملی هم روند افزایشی خود را ادامه داده و امروز در تابلو با نرخ ۳۶.۷۳۶ تومان به فروش گذاشته شده است. 

*تداوم رشد نرخ دلار در معاملات بازار توافقی
معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آذر سال ۱۴۰۱ در حالی با قیمت ۳۵ هزار و ۸۵۰ تومان آغاز به کار کرد که تا این ساعت به بیش از ۳۶ هزار تومان رسیده است

*عقب‌نشینی دلار نیمایی؟
دلار نیمایی که این روزها با روند صعودی خود، بازار را شوکه کرد و حتی گفته می‌شد با نرخ ۳۰ هزار تومان معامله شده امروز به قیمت ۲۸ هزار و ۷۳۵ تومان رسیده است. 

*دلار آزاد در کانال ۳۸ هزار تومان 
دلار بازار آزاد در کانال بی‌سابقه ۳۸ هزار تومان قرار دارد و با نرخ ۳۸ هزار و ۷۰۰ تومان حوالی کانال ۳۹ هزار تومان پرسه می‌زند. 

*فردا هم منتظر رشد باشیم؟
آنطور که به نظر می‌رسد دلار قصد عقب نشینی ندارد و دلار فردایی با قیمت ۳۸ هزار و ۷۶۰ تومان نشان‌دهنده این امر است. 

منبع: بیدار بورس
کد خبر 24756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =