کدام نمادهای بورسی و فرابورسی امروز متوقف می‌شوند؟

توقف نمادها و ابطال معاملات سهام شرکت ها به دلیل وضعیت تمام قرمز دیروز بازار به حداقل ممکن و به ۴ و ۱۱ شرکت رسید و ۵ سهم منفی هم مشمول رفع گره معاملاتی شدند.

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته، توقف نمادها و شرکت های مشمول ابطال معاملات به دلیل ریزش حدود ۵۱ هزار واحدی دیروز شاخص به حداقل ممکن رسید.

براساس این گزارش به این ترتیب فقط دو نماد فرآورده‌های‌ تزریقی‌ ایران‌ و توسعه فن افزار توسن، بعد از ساعت ۱۰ بازگشایی می شوند و شرکت های پتروشیمی نوری و نیرو محرکه‌ هم برای یک روز و کارخانجات‌ مخابراتی‌ ایران‌ و پرسپولیس برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان سهام ۵ شرکت فرابورسی پلاستیک‌ شاهین، سرمایه گذاری توسعه توکا، بسته‌بندی‌ مشهد، فروشگاه های زنجیره ای رفاه و گسترش صنایع انرژی آذرآب که در روزهای قبل دارای صف فروش و خرید بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم به کمترین عدد در ماه های اخیر رسید و شامل سیمان ایلام به علت ظن دستکاری قیمتی و نمادهای فرابورسی " وفردا، قچار، توسن، وحکمت، سمایه ، شتولی، بایکا، آراد، وشهر و ثتوسا،" طبق ماده ۲۰ دستورالعمل شد.

کد خبر 35531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =