تغییر در سهامداری با واگذاری ۲ هزار میلیارد تومانی ۵۷ درصد سهام

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از انتقال بیش از دو هزار میلیارد تومانی ۵۷ درصد سهام و تحصیل سهام یک شرکت خبر داد.

به گزارش بیداربورس، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از انتقال ۵۷ درصد سهام شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان و تحصیل سهام در شرکت فرعی و غیر بورسی عمران پی ژیوار خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "گنگین" اعلام کرد: شرکت در راستای تجدید ساختار سبد دارایی‌ها و شفافیت بیشتر اطلاعات، نسبت به انتقال ۴۰ درصد از سهام شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان در شرکت اصلی و ۱۷ درصد از سهام شرکت در شرکت فرعی ۱۰۰ درصدی (پیشرو امید هامون) از شرکت فرعی ۱۰۰ درصدی عمران پی ژیوار به بهای تمام شده ۲.۰۲ هزار میلیارد تومان اقدام کرد.

در پی این واگذاری و در جهت ترمیم دارایی های شرکت واگذارنده سهام، نسبت به واگذاری ۶ درصد از سهام شرکت هولارجی در شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان به شرکت عمران پی ژیوار با هدف برخورداری از دارایی واجد ارزش افزوده لازم جهت پوشش بدهی های آن شرکت اقدام شد.

شرکت عمران پی ژیوار با وصول بخشی از مطالبات ناشی از واگذاری سهام شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان و یا فروش سهام فوق از امکان تسویه بدهی برخوردار بوده و سهام مدیریتی شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان کماکان در اختیار هلدینگ نگین گردشگری باقی خواهد ماند.

کد خبر 36462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =