چهار شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۶، ۲۲، ۱۰۰ و ۱۶۷۹ درصدی دادند

چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۵۶، ۲۲، ۱۰۰ و ۱۶۷۹ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.

به گزارش بیداربورس چهار شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت، پارس مینو، شوکو پارس و شیشه قزوین به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه ۵۶، ۲۲، ۱۰۰ و ۱۶۷۹ درصدی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، "وصنعت" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۱.۸ به ۲.۸ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، جبران سرمایه گذاری های انجام شده، حفظ و افزایش عملیات جاری و جلوگیری از خروج وجوه نقد اعمال خواهد شد.

"غپینو" هم درصدد است سرمایه فعلی را از ۹۰۰ میلیارد به ۱.۱ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، کاهش ریسک مالی و بهبود نسبت مالکانه اعمال خواهد شد.

همچنین "غشوکو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از ۴۰ به ۸۰ میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

در این میان، "کقزوی" درصدد است سرمایه فعلی را از ۱۴۲.۸ میلیارد به ۲.۵ هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای معافیت مالیاتی شود.

کد خبر 36489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =