۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۱
عقب‌نشینی درآمد سیمان خزر

سیمان خزر در تیرماه ١٤٠٣، درآمدهای عملیاتی ۵۶ میلیارد تومانی شناسایی کرد. درآمد سخزر در تیرماه، نسبت به ماه گذشته، ۳۶ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۴۴ درصد افزایش داشت. 

به گزارش بیدار بورس، سیمان خزر در تیرماه ١٤٠٣، درآمدهای عملیاتی ۵۶ میلیارد تومانی شناسایی کرد. درآمدهای تجمیعی این شرکت طی ۴ ماه گذشته نیز به ۲۸۴ میلیارد تومان رسید.

درآمدی که سیمان خزر در تیرماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به بازار داخلی بود و در سال مالی جاری فروش از طریق بازار خارجی نداشت، بخش عمده‌ این درآمدها مربوط به خردادماه بود.

درآمدهای عملیاتی "سخزر" تا تیرماه ۱۴۰۳

عقب‌نشینی درآمد سیمان خزر

درآمد سخزر در تیرماه، نسبت به ماه گذشته، ۳۶ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۴۴ درصد افزایش داشت. 

بیشترین درآمدی که سیمان خزر در تیرماه از فروش محصولات کسب کرد متعلق به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۳۳ میلیارد تومان بود که نسبت به خردادماه با کاهش ۲۷ درصدی همراه بود. نرخ فروش این محصول یک میلیون و ۱۲۹ هزارتومان در ازای تن اعلام شد اما؛ بیشترین نرخ فروش در این دوره مربوط به «سیمان تیپ ۲ پاکتی ۲۵ کیلویی» با یک میلیون و ۲۰۶ هزارتومان بود.

مقدار فروش محصولات سیمان خزر در تیرماه

عقب‌نشینی درآمد سیمان خزر

سیمان خزر در تیرماه سال جاری ۴۹ هزار و ۳۱۹ تن از محصولات خود را در بازار داخلی توانست به فروش برساند، در حالی که در سال مالی گذشته این شرکت سیمانی به‌طور متوسط در هر ماه ۷۰ هزار تن فروش داشت. "سخزر" طی ۴ ماه گذشته نیز مقدار فروش محصولات خود را برابر با ۲۸۲ هزار و ۶۰۴ تن اعلام کرد، مقدار فروش ماهانه این شرکت سیمانی نسبت به خردادماه ۴۵ درصد کاهش پیدا کرد.

کد خبر 38039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =