۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
هدف حقوقی‌ها از فروش چیست؟

مدیر تحلیل کارگزاری بانک آینده با اشاره به این موضوع که این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه حقوقی‌ها با هدف جلوگیری از تشکیل حباب به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: این نوع عرضه‌ها معمولا برای سهام کوچک نبوده و از این جهت این دسته از سهام همچنان می‌توانند مورد توجه بازارسرمایه باشند.

**بازارسرمایه نسبت به رقبا دارای جذابیت است

آرین مسگرپور، مدیر تحلیل کارگزاری بانک آینده با بیان اینکه بازارسرمایه نسبت به رقبا دارای جذابیت است، در گفت‌وگو با بیداربورس عنوان کرد: بازارسهام فصل مجامع را پیش روی خود دارد و از سویی به لحاظ بازده نقدی نسبت به سایر بازارهای موازی دارای مزیت است.

**کاهش قیمت شدید در انتظار دلار نیست

وی در ادامه گفت: بررسی رفتار دلار در روزهای اخیر نشان‌دهنده این موضوع است که احتمالا کاهش قیمتی شدیدی در انتظار دلار نیست و این مهم و دیگر موارد ذکر شده موجب شده که بورس نسبت به سایر رقبا جذابیت داشته و امکان ورود پول به بازارسرمایه فراهم شود.

**دلیل اقبال به سهام کوچک چیست؟

 او با اشاره به این موضوع که این روزها زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه حقوقی‌ها با هدف جلوگیری از تشکیل حباب به گوش می‌رسد، خاطرنشان کرد: این نوع عرضه‌ها معمولا برای سهام کوچک نبوده و از این جهت این دسته از سهام همچنان می‌توانند مورد توجه بازارسرمایه باشند.

**مجامع به کمک سهام بزرگ می‌آید

مسگرپور اضافه کرد: مجامع پیش‌روی بازارسرمایه و هدف کسب بازده نقدی می‌تواند موجب توجه مضاعف به برخی سهام بزرگ و شاخص‌ساز شود.

**تاثیر تغییر ساعت معاملاتی صندوق‌ها بر بورس

این کارشناس بازارسرمایه در خصوص تغییر ساعت معاملاتی صندوق‌ها که از روز گذشته اجرایی شده است، گفت: این تغییر ساعتی می‌تواند به افزایش ارزش معاملات کمک کرده و مأمن مناسبی برای پول‌هایی باشد که در ساعت معاملاتی موفق به خرید سهام مد نظر خود نشده‌اند.

**خودرویی‌ها مورد اقبال قرار می‌گیرند؟

مدیر تحلیل کارگزاری بانک آینده، با بیان اینکه اخباری مبنی بر سپرده شدن عرضه بورس کالا به خودروسازان و تلاش‌هایی برای بر مخابره اخبار مثبت در مورد گروه خودرو همچنان ادامه دارد، ادامه داد: این موضوع می تواند موجب اقبال بازار به این گروه شود.

**لیدر بازار کدام گروه است؟

وی در خصوص روند بورس در روزهای آینده بیان کرد: جریان حرکت پول به سمت گروه‌های با رشد کمتر و بازده نقدی مناسب می‌تواند لیدر بازار را مشخص کند.

خبرنگار: نازنین درویشی

منبع: بیدار بورس
کد خبر 29408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =